وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

ویوا ایتالیا

ایتالیایی ها رو بحق میشه اعراب اروپا نامید.این موضوع رو از تعدد بناهای تاریخی اسلامی ، فهمید. بجز این اگه به قیافه مو مشکی ایتالیایی ها دقت کنید ، همه اونا رو میتونید با یه دشداشه دراز و سفید تصور کنید و میبینید که واقعا دشداشه بهشون میاد.ایتالیایی ها از باقی مانده نژاد ژرمن و یا آریایی نیستند.باقی مانده و رشد یافته جنگ اعراب مسلمان و مسیحیت اروپا هستند.


امروز میخوام چند موزیک منتخب رو از ایتالیا و از آلبوم نه چندان معروف برای ما ایرانیا به اسم ویوا ایتالیا برای دانلود بزارم. چند نفر از خانومهای بیننده این وبلاگ درخواست موزیکهایی مثل کوچه ستار و نمیدونم خواننده های دیگه ای دادن. خدمتشون عرض کنم که موسیقی هایی که من در این وبلاگ قرار میدم ، طبق سلیقه خودمه و اگه خودم از موزیکی خوشم نیاد ، به هیچ وجه اون رو در اینجا قرار نمیدم.من به این وبلاگ به این دید نگاه نمیکنم که همیشه باید آپدیت نگهش دارم.به این دید بهش نیگا میکنم که مطالبی کمیاب و منتخب و مطابق با سلیقه خودم رو درونش قرار بدم تا باعث لذت و هیجان بشه نه اینکه هرچی دستم اومد حتی آجر دیوار رو بزارم توش و آخر سر برم اینجا و اونجا پیغام بزارم که منم آپم بدو بیا و من تو رو به فلان چیز لینک دادم تو هم من رو به فلان اسم تو وبلاگت لینک بده و از اینجور چرندیات.


ترانه های منتخب و گلچینی که براتون گذاشتم ، از دید خودم واقعا زیبا و دلپسند هستند.


اولین ترانه ، ترانه GOODBYE MY LOVE GOODBYE از دمیس روسوس یونانی هست که ترانه هاش رو در ایتالیا منتشر میکنه.ترانه ای بسیار غمگین در خداحافظی از عشق یه عمر


http://mktik.com/blogsky/Photos/2cfa53l.jpg


دانلود موزیک دمیس روسوس یونانی


گروه ریچی پاوری هم که یه گروه سه نفره با کارهای واقعا زیبا هستند ، زیباترین کار خودشون رو به نام Sera porque te amo اینجا برای دانلود شما ایرانیا گذاشتن. حالشو ببرید


http://mktik.com/blogsky/Photos/2s60obm.jpg


 دانلود موزیک 




 آلبانو و رومینا پاور هم با آلبوم لیبرتاد ، شما رو به شنیدن موزیک منتخب و زیبای FELICIDAD دعوت میکنن تا نشون بدن ایتالیایی ها هم در خوندن موزیکهای فراق و دوری از معشوق  و شکایت از بیوفاییهای اون ، هم میتونن باهم هماهنگ بخونن


http://mktik.com/blogsky/Photos/2v3hbq0.jpg


لینک دانلود



 کلیه کسانی که تو دنیای موسیقی ، نه هیپی های مسخره و بی شخصیت که اسم خودشون رو رپ گذاشتن ، دست و پنجه ای نرم کردن  و استخون شکستن ، مارکو ماسینی ایتالیایی رو میشناسن و میدونن مثل علیرضا افتخاریه برای ما ایرانیا. علیرضا افتخاری که با ترانه های یادگار قدیمیش آدم رو مست میکرد و اما مدتیه داره به جای میخ میزنه به نعل و دل همه طرفدارانش رو از ترانه های بی بخارش ، خون کرده.


این ترانه از مارکو ماسینی رو هیچ کس از دست نمیده.زیبا و دل انگیز و یه گروه کر عالی.من رو یاد موزیک های فیلمهایی مثل دیو و دلبر ویا  آناستازیا (انستیشیا) از شرکت والت دیسنی میندازه


http://mktik.com/blogsky/Photos/212wbdf.jpg


دانلود 




در این وبلاگ موسیقی کم منتشر میشه . اما اونایی که منتشر میشه ، با سلیقه مشکل پسند خودم انتخاب شدن. منتظر انتقادات شما هستم.


http://mktik.com/blogsky/Photos/fayeyr.jpg


به زودی به سوالات دوستان و بینندگان وبلاگ پاسخ میدم. موفق و شاد و سلامت باشید همیشه ایـــــام.

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترشرقی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:11 http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
باور نمیکنید من داشتم توو اینترنت دنبال موسیقی خارجی واسه دانلود می گشتم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد