وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

مدیریت وبسایت به سبک سافت گذر SoftGozar

مدتها بود در طراحی یک وبسایت ، به دنبال راهها و اموزشهای مربوط به مدیریت وبسایت میگشتم.حتی خودم هم که به عنوان یه کوزه گر میخوام سایت داشته باشم ، نمیدونستم مدیریت یک وبسایت به چه صورته و چه قواعد و قوانینی داره.منظورم از مدیریت وبسایت ، طراحی بخش مدیریت اون نیس بلکه سیاستها و راهکار های مختلف هدایت یه وبسایته تا سایتی دچار رکود یا از هم گسیختکی کاربران نشه.جذابیتهایی که سایتهایی مانند تویتر و فیس بوک در کاربر پسند کردن سایتاشون بکار بردن ، اونا رو واقعا وبسایتهایی صاحب سبک کرده که در هر موردی از یه وبسایت خوب میشه این وبسایتها رو براحتی و بدون هیچ اغماضی نام برد.


به تازگی با یه مطلب جالب برخورد کردم در یه وبسایت که خیلی هم پر بیننده هست به نام سافت گذر.این وبسایت از لحاظ کمک به کاربران در رفع مشکلاتشون بسیار قوی و تواناست اما ....


لینک زیر ادرس دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس پر قدرت کاسپر اسکی هست.


 لینک ورود به صفحه دانلود آپدیت آفلاین


حالا در قسمت کامنت ها این سوال رو بپرسید :


با تشکر از لطف شما و زحماتتون.میخواستم بپرسم وقتی من کاسپر 2012 رو آپدیت کردم ، تاریخ آخرین آپدیت رو از کجای این نرم افزار میتونم ببینم؟   


و میبینید که به این سوال شما هیچگاه پاسخ داده نخواهد شد و حتی سوال شما پس از ثبت ، توسط مدیران تایید نمیشه که در سایت به نمایش هم در بیاد و پاک میشه.حالا برید توی فروم گفتگوی اون عضو بشید و این سوال رو مطرح کنید . فردای اون روز بیاید میبینید که از طرف مدیران بن شدید و نمیتونید از هیچکدوم از امکانات فروم گفتگو استفاده کنید.

همش به این دلیله که پاسخی برای این سوال ندارند.اینم یه جور مدیریت سایته.عجب سیاستیه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد