وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

یادداشتی نه از سر میل بلکه از روی لج و لج بازی

این مطلب رو دارم از سر حرص مینویسم و به یاد شاگردایی که سر کلاس فقط توجهشون به درسه و وقتی از سر کلاس بیرون رفتن اونوقته که میفهمن یه تیکه از روحشون رو جایی گذاشتن که مپرس. به محض اینکه از سر کلاس بیرون میرن همه آموزشا رو فراموش میکنن . متعاقبا دل من رو خون. 

هزار بار گفتم و این پست این وبلاگ رو هم به بار هزار و یکمی مفتخر میکنم که اگه میخواین از ویندوز سون که همون  هفت خودمونی باشه ، استفاده کنین باید و باید حتما اکانت Administrator اون رو فعال کنین وگر نه با محدودیتهایی مثل کانکت نکرده SQL SERVER و موارد دیگه ای که توی برنامه نویسیتون تاثیر میذاره مواجه میشین. 

 

2 راه هم من برای فعال کردنش سراغ دارم که اولی استفاده از SYSTEM MANAGEMENT  و فعال کردن اکانت Administrator  هست و دیگری که طولانی تره با استفاده از کلیک راست روی Command Prompt  و Run as Administrator  و دستور  

net user administrator /active:yes 

هست که اگه نمیدونین پس شاگرد من نیستین و مرد و مردونه جلسه بعد بیاید از ادامه کلاس انصراف بدین. 

امیدوارم نبینمتون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد