وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

دانلود های برتر

سلام به همه دوستان قدیم و جدید خودم.


برای دانلود نرم افزارهای شخصی من که همشون مورد استفاده من و امتحان شده هستن میتونین به این آدرس که میدم مراجعه کنین.هر روز تکمیل تر میشه.این یه دایرکتوری مجازی یا به عبارتی یه فلدر در اینترنته.یه فلدر شخصی تو اینترنت که از همه جا قابل دسترسه.مثلا من میخوام برم مسافرت ، همه مدارکم از جمله شناسنامه و کارت ملی رو اسکن میکنم و میزارم توی این فلدر تا اگه توی یه شهر دیگه ازم فتو کپی مدارکم رو خواستن سریع برم به یه کافی نت و دانلودشون کنم و پرینت بگیرم و بیارم تحویل بدم در صورتی که اصل مدارکم توی خونه و شهر خودمونه


http://mktik.com/MYFILES/MsHatami%20Softwares


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 00:55

سلام جناب آقای حاتمی
من دنبال سریال نامبر فتوشاپ ۱۱(همون سی اس ۴) هستم و جستجوم توی اینترنت بی نتیجه بوده در حال حاضر این نرم افزار ۳۰ روزه نصب میشه
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:09

salam mohamad jan man hamid hastam az AUSRALIA bebakhshid ke man nemitonam farsi benevisam chon man inja fonte farsi nadaran.
khahar khanoomam mekhad behat zang bezane babate moshkeli ke toy computer dare lotfan komakesh kon .
Many thanks
Hamid Jalale

سمیرا طلوعی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:01 http://http:/parandeyebibal.blogfa.com/

سلام
خوبید؟
ممنون که بهم سر زدید.
خوشجال می شم بازم سر بزنید.به روزم.
یکی از داستاتهامو همین روزا می ذارم .خوشجال می شم بخونیدش
خوش حالم که جایی به اسم وبلاگ هست که آدما می تونن از هم خبر بگیرن.حصوصا از استاداشون.
همیشه شادو همیشه خوش باشید.
طلوعی

سلام شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32

من عاشقتم

سمیرا طلوعی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:22 http://parandeyebibal.blogfa.com/

سلام آقای حاتمی
خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها خبری ازتون دارم
خودتون خوبین ؟

سوسن پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:27

من از این لینکه هیچی نمی فهمم بیشتر توضیح بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد