وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

بررسی مشکل هایده و شارژ ایرانسل

اول بگم این همون مستند مورد نظر نیست و هرگونه شباهت این مطلب با مطلب مستند ایرانسل که در آینده تو وبلاگ میزارم اتفاقیه !!!!!


چند تا از دوستان و همکارانم ، بعد از اینکه وبلاگ و مطالبم رو که اینجا نوشتم رو میخونن ، مطالب رو ول میکنن و میگن "آخه تو رو چه به مایکروسافت؟؟!!! اهو هو . مایکروسافت". چی بگم والله.تو دنیایی که همه آدما از اسمشون پشیمونن و حتی بعضیا از جنسیتشون هم پشیمونن و اسم و جنسیتی جدید برای خودشون انتخاب میکنن ، یکی اسمش رو میزاره ساسی مانکن و یکی میگه من تهی هستم و یکی اسم خودش رو بزغاله و گوساله میزاره ، آخه به کجا بر میخوره که منم به این دلخوش باشم که شباهت هایی با مایکروسافت دارم و خودم رو مایکروسافت صدا بزنم؟ مگه مایکروسافت چشه؟ از مانکن و تهی و پر و مرده و دله دزد و گرگ گرسنه که بهتره نه؟ تازه مناسبت هم داره. چه مناسبتی؟ من اسمم محمد صادقه.حروف اول اسمم رو بزاری کنار هم میشه ام اس . از شباهت به بیماری ام اس که بگذریم ، مایکروسافت هم اول همه محصولاتش مینویسه ام اس.مثل ام اس آفیس و ام اس ویندوز.منم که از کلاس اول راهنمایی با جی دابلیو بیسیک که ساخت دست خود بیل گیتسه ، علاقم و عشقم به کامپیوتر و برنامه نویسی شروع شد.چرا اسمم رو مایکروسافت نذارم؟ بهتر از کسانیه که معلوم نیس اسم خودشون رو از کجا پیدا کردن.مثلا همین هایده خودمون. اسمش چیه؟ معصومه دده بالا.یه دختر اهل کردستان که تازه کردها فکر میکنن هایده مرد بوده نه زن. چجوری؟ استنتاج ریاضی بلدین؟ اگه بلد نیستین بیایم از کردها یاد بگیریم


(به لهجه کردی با فتحه بخونید)

هایدَه کُردَه

کُرد هَم مردَه

پس هایدَه مَردَه


در این مطلب میخوام بخاطر درخواست سرکار خانوم شمس الدینی عزیز ، روش استفاده از سایت


http://Irancell.Iranpin.Com


رو توضیح بدم. از سر و کله زدن با فروشندگان کارتای شارژ خیلی بهتره و در ضمن مالیات کمتری هم از پولتون کسر میشه و شارژتون بیشتر میشه.وقتی وارد سایت بالا شدید حتما حتما اول ثبت نام کنید.ثبت نامش مجانیه کاملا.بعدش میتونید با استفاده از کارتهای سیبا یا سپهر و کشاورزی و کلیه کارتهای شتاب ، شارژ بخرید.شارژ رو هم در همون صفحه دریافت میکنید و هم به ایمیلی که موقع ثبت نام وارد کردید فرستاده میشه.


http://i35.tinypic.com/148kjkn.jpg

 

http://i36.tinypic.com/kec54w.jpg


 در تصویر پایین ، شماره موبایلتون رو که موقع ثبت نام وارد کردید رو باید وارد نمایید.....


http://i35.tinypic.com/2up3fqe.jpg



پس از مرحله بالا ، اطلاعاتتون که موقع ثبت نام وارد کردید میاد جهت تایید



http://i37.tinypic.com/73l014.jpg

 



در مرحله پایین ، ابتدا شماره روی کارت رو باید وارد کنید.رمز کارت ، همون رمز دوم کارتتونه که اگه از تلفن بانک بانکتون استفاده میکنید ، حتما داریدش.اگرم ندارید میتونید با مراجعه به عابر بانک کارتتون ، و تعیین رمز دوم ، رمز دوم رو داشته باشید.


کد سه رقمی که بیشتر وقتا چهار رقمی هم هست ، پشت کارت به رنگ سیاه چاپ شده.بهش کد cvv2 میگن. تاریخ انقضا هم که پایین شماره روی کارتتو حک شده.


http://i36.tinypic.com/4hpe9u.jpg

http://i35.tinypic.com/2qkklu1.jpg


 تایید و تمام.بدون اینکه لازم باشه از فروشندگان حقه باز ایرانسل ، کارت شارژ 5000 تومنی رو 6000 تومن بخرید

 

http://i38.tinypic.com/20kezpz.jpg


لذت مگارپیدی ببرید عزیزان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد