وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

امشب روبوتی میمیرد !!!!

وقتی به وبلاگای متعدد سایت بلاگفا یا پرشین بلاگ و یا حتی بلاگ اسکای سر میزنی ، میبینی همه تو وبلاگاشون رنگای سیاه بکار بردن و خیلی سلیقه به خرج داده باشن یه موزیک هم گذاشتن که یه پسره بی سر و پای رپی (ما قدیما بهشون میگفتیم هیپی) مشغول گریه کردن تو موزیکه. تو جاده خاکی میگم اگه این طرفدارای رپ برن ببینن رپ یعنی چی ، بخدا سر خودشون رو بیخ تا بیخ میبرن با دستای خودشون ، چون معنی فوق العاده شرم آوری داره که من از ترس اینکه بخاطر همین یک کلمه ، این وبلاگ رو فیلتر کنن ، معنیش رو اینجا نمینویسم. اگه یکم به قیافه این پسرای رپی که مثل اینکه از پسر بودن خودشون پشیمونن خیره بشید تا حدود خیلی ناچیزی به معنی این کلمه نزدیک میشید.   

حالا محتوای این وبلاگا چیه؟ همش گریه و شعر و آخرشم یه خواهش و التماس که نظر بدین. بعضیشونم با پر رویی تمام ، برای شعرایی که همه تو وبلاگاشون مینویسن از سر بیکاری و اونا هم اومدن اون شعرا رو کپی کردن تو وبلاگشون ، خبر نامه هم میزارن که به اعضا خبر بدن  " پیر و جوون بدو بیا که یه شعر جدیدی تو وبلاگم نوشتم بخون نظر بده." حالا بیننده های پر شور این وبلاگا هم نظر چی میدن ؟  بدو بپر بیا به وبلاگ من سر بزن منم آپم !!!! واقعا مسخرس 

از اونجایی که این وبلاگ هم سعی داره از هیچ قافله ای عقب نمونه حتی از قافله عقب مونده ها ، من میخوام تو این وبلاگ ، اشک و آه و گریه بزارم اما نه مثل بقیه. یه فیلم میخوام بزارم که دل هر آدمی رو که یه بار عاشق شده باشه رو به درد میاره. عشق واقعی و فوق العاده زیبای دو روبوت به هم.   

http://i33.tinypic.com/2n0jmr.jpg  

شرکت والت دیسنی ، در آخرین انیمیشن ساخت خودش (تا این تاریخ یعنی هفده مهر ماه سال ۱۳۸۷ خورشیدی) ، یه کارتون زیبا و استثنایی ساخته به نام WALL - E . داستان یه روبوت قدیمی فراموش شده که فقط وظیفه جمع آوری زباله ها رو اونهم در زمینی که به فراموشی سپرده شده به عهده داره و تنها سرگرمیش در این سیاره زمین پهناور ، پیدا کردن اشیایی جالب مثل حلقه ازدواجی که هنوز استفاده نشده و یا فندکی دور افتاده و یا  ... هست. ناگهان اتفاقی می افته و زندگی راکد و خسته کننده این روبوت رو زیر و رو میکنه. قدم گذاشتن روبوتی زیبا و فوق مدرن ، از طرف زمینی هایی که ۷۰۰ سال پیش از سیاره زمین پوشیده شده از زباله های کارخانجات فرار کردن ، به جستجوی امید به زندگی و احیانا گیاه و یا سبزینه ای در زمین و عاشق شدن روبوت قدیمی و بی گناه داستان به روبوت مدرن و زیبای ژاپنی به نام ایوا ! EVE. روند عاشقونه این فیلم سینمایی نشون میده که اگه کسی رو دوست داشته باشید و بهش نشون بدید که دوستش دارید ، غیر ممکنه که اون دوستتون نداشته باشه.  

http://i33.tinypic.com/2aabs51.jpg  

مابقی داستان رو خودتون ببینید که والت دیسنی چه طنز هایی رو در پشت اشکی عاشقانه و کاملا رمانتیک که بیننده رو احاطه میکنه ، طراحی کرده و نشون داده هنوز والت دیسنی پیر نشده .  

http://i33.tinypic.com/2uel4li.jpg  

یادتون باشه همه لینکهای زیر رو باید دانلود کنید تا فیلم کامل و بدون سانسور انیمیشن زیبای WALL-E رو تماشا کنید. این کارتون چند وقت پیش هم از تلویزیون پخش شد اما خیلی از قسمتهای گویای طنز این کارتون به دلایلی که موقع تماشا متوجه میشید ، رو حذف کرده بودن. شاد باشید و پر لذت با دیدن این کارتون زیبای محصول ۲۰۰۸ آمریکا   

http://rapidshare.com/files/161268420/753205_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part1.rar

http://rapidshare.com/files/161288454/753206_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part2.rar

http://rapidshare.com/files/161300199/753207_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part3.rar

http://rapidshare.com/files/161390848/753208_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part4.rar

http://rapidshare.com/files/161391553/753216_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part5.rar

http://rapidshare.com/files/161393844/753217_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part6.rar

http://rapidshare.com/files/161400037/753218_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part7.rar

http://rapidshare.com/files/161401580/753219_Wall-E.aXXo.upped.by.R.part8.rar 

 

لینکها کاملا سالم و بدون رمز هستند. منتظر فیلمهای بعدی که با سلیقه من جور در بیان باشید. 

http://i33.tinypic.com/316rslf.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد