وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

ذهــــــــن زیبـــــــــا

وقتایی میشه که دلم به شدت میگیره.گاهی بخاطر قمر در عقرب شدن هواست و گاهی .... برای همین کار و برنامه نویسی و پول و همه زندگی رو تعطیل میکنم شیرجه میرم تو اینترنت ببینم چی برای رفع خستگی و کمی تخدیر و فراموشی پیدا میشه.میگردم دنبال نرم افزارهای کمیاب یا فیلمای کمیاب که من رو به یاد گذشته های شادم بندازن.

از این جستجو ها ، گاهی چیزایی پیدا میکنم که از شدت هیجان از جام میپرم. زمانی که کلاس اول ابتدایی بودم و از مدرسه به خونه میومدم ، زمانی که دهه فجر نامیده میشد و مردم خیلی بیشتر از حالا این دهه رو تحویل میگرفتن و بخاطر مشکلات اقتصادی حالا دیگه به باد فراموشی سپرده شده ، آوازهایی پخش میشد که همیشه تو ذهنمون نقش میبست و شنیدنش سرشار از لذت بود.سرودهای انقلاب

یکی از این سرودهای رو بچه هایی که هم سن خودم بودن اجرا میکردن که منم همراهشون تو خونه جلو تلویزیون میخوندم و این شد که تو مدرسمون شدم تکخون گروه سرود .آوازی بود که عبارت به یاد موندنی : مادر مادر مادر مادر - دیشب خواب بابا رو دیدوم دوباره ...... لینک دانلود فیلم این آواز زیبا رو براتون گذاشتم تا شما هم به گذشته پروازی داشته باشید

http://i37.tinypic.com/2q80pzs.jpg

http://i34.tinypic.com/esvmgh.jpg

http://i36.tinypic.com/znskfl.jpg

http://i33.tinypic.com/16jr6o5.jpg

لینک دانلود این سرود انقلابی همیشه موندگار در ذهن ها:

http://rapidshare.com/files/159007820/f40ca7291099142d.flv


برای پخش این فیلم اگه نرم افزار پخش کننده ای ندارید میتونید از نرم افزار زیر کمک بگیرید :

 

 http://rapidshare.com/files/44755555/StormCodec5.07RC3_odec-Download.de_.exe

 

 قبل از این وبلاگ ، یه وبلاگ داشتم تو سایت میهن بلاگ به نام خوابهای طلایی که توش خاطرات تهرانم رو مینوشتم.خاطراتی بسیار هیجان انگیز و پر خطر و عجیب غریب.خاطرات روزهای ابتدایی زندگی من در تهران . اون وبلاگ به دلیلی نا معلومی از طرف اون سایت بسته شد. دلیل نامگذاری اون وبلاگ بخاطر علاقه من به موزیکی آرامش بخش بود که من رو یاد خاطرات اهواز مینداخت.یادم میاد تو مجتمع نابینایان شهید محبی تهران فلکه دوم صادقیه که تدریس میکردم ، شاگرد نابینایی داشتم که نوازنده پیانوی ماهری بود.یه روز که کلاس تموم شده بود و همه رفته بودن این شاگردم منتظر همراهش بود که بیاد و ببرتش خونه.ازش خواستم این موزیک رو برام بزنه و خوشحال بودم که نابیناست بنابر این نشستم و به یاد گذشته ها های های بی صدا اشک زیختم . موزیک زیبای بدون خواننده خوابهای طلای اثر جاویدان استاد جواد معروفی.

موزیک سریال ترش و شیرین و ترانه ای که محسن نامجو برای این سریال خونده.خواننده ای که در زمان قدیم در کنار امام خمینی قرآن میخوند و حالا با موهای فکل و زیر ابروی برداشته کارش به جایی رسیده که سوره های قرآن رو با گیتار و صداهای شرم آوری که از خودش در میاره قاطی پاطی میخونه.

ترانه پر غم رسول نجفیان به نام "میرن آدما" که درک پایین و احمقانه متاثر از فرهنگ آمریکایی ایرانیای فراری به لس آنجلس اون رو حرف دل و غصه های شخصی رسول نجفیان نامیدند. کی از این خانوم شکیلا نظر خواسته بود در این مورد ، من نمیدونم.

http://i38.tinypic.com/20b262b.jpg

لینک دانلود سه موزیک بالا :

http://rapidshare.com/files/159069829/Golden_Dreams_-_Torsho_Shirin_-_Rasool_Najafian.zip

 اینم یه بازی که من رو مدتها به خودش مشغول کرده.یه بازی به سبک بازی های سیمز THE SIMS در یه مزرعه. در این مزرعه ، علف و گندم و خیار و گوجه و هندونه و عنبه و هرچی بگید میکارید.با کارخونه هایی که میخرید گندم رو میدید به مرغا تا تخم مرغ تولید کنید. علف رو میدید گاوا تا شیر تولید کنید و شیر تولید شده رو میدید به یه کارخونه دیگه تا کره بسازید و بازار رو تو دست خودتون بگیرید. مراقب قیمت ها و صعود و سقوط بازار باشید. محصولاتی رو کاشت کنید که تو بازار مشتری داشته باشه.یه رقیب هم تو این بازی همراه با شما به کار کشاورزی مشغوله به اسم آقای جانسون.با خبر باشید که بابای این جناب جانسون تو مزرعه شما یه گنج پنهان کرده ، پس به تلاشهای جانسون جهت خرید مزرعه شما ، محل نزارید و به هیچ وجه اون رو به جانسون نفروشید. مقداری از زمانتون رو هم به پیدا کردن گنج در مزرعتون سپری کنید. با این بازی تمام دردسر های واقعی یه کشاورز رو از عمق وجودتون حس می کنید و می فهمید پیاز و سیب زمینی که میخورید از چه رنج و عذابی به دست میاد. میخواید با پول بدست اومده از فروش محصولات یه عکس یادگاری بگیرید اما ناگهان متوجه میشید که عمر کود و تغذیه زمینتون تموم شده و با اون پول باید کود بخرید برای محصولات بعدی و آخرش چیزی جز آه و اشک براتون از اون پول باقی نمیمونه.

http://i38.tinypic.com/24guhqx.jpg

لینک دانلود این بازی پر هیجان :

http://rapidshare.com/files/159104367/SetupVirtualFarm.zip

http://i38.tinypic.com/258zbex.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد