وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

هدیه به دانلودر ها - چگونه فیلمی را قبل از دانلود تماشا کنیم

این دیگه یعنی چی؟ مگه میشه قبل از دانلود فیلمی سینمایی ، اون رو تماشا کرد؟؟؟ اصلا اگه بشه قبل از عمل دانلود ، تماشا کرد ، دیگه نیازی به دانلودش نیس که!!!


هنوز که هنوزه به فیلمهای سینمایی تخیلی و زیبا مانند Twilightعلاقه خاصی دارم.مدتی بود نسخه Eclipse این فیلم سینمایی اومده بود و من مدتها وقت میزاشتم تا لینک دانلود این فیلم رو پیدا کنم و دانلود میکردم اما میدیدم که بجای فیلم ، پشت صحنه های اون در اون فایلهای فشرده دانلود شده قرار داره و تا فیها خالدون و هم صابرونم میسوخت.


بیشتر مطالبی که تو اینترنت پیدا کردم ، بر این اساس بوده که با دانسته هایی که از قبل بدست می آوردم و بهشون اعتماد میکردم ، فرضیه هایی رو برای خودم مطرح میکردم  و دست به تحقیق و پژوهش در اون فرضیه میزدم و در نهایت به حکمی بسیار هیجان انگیز میرسیدم. مثلا من با خودم میگفتم که وقتی شرکت مایکروسافت با چندین برنامه نویس خودش مشغول طراحی و ساخت سیستم عامل ویندوز میشه ، مطمئنا راه و روشی برای بدست اوردن رمز اکانتهای ورودی ویندوز میزاره.حالا ممکنه جایی پخش نکنه و کسی رو در جریان نزاره اما به هر حال راهش وجود داره که وقتی حتی رمز ورود به Administrator  ویندوز رو فراموش کرده باشیم ، باز هم راهی برای ورود به ویندوز وجود داره بدون اینکه نیاز باشه اون رو از اول نصب کنیم و بدین صورت بعد از تحقیق یک هفته ای و شاید 3 روزه به پاسخ و راه ورود به اکانت اصلی Administrator  که رمز داره میرسیدم و دچار هیجان زیاد و اشتهای کاذب میشدم و از خوردن غذا توی اون روز چه لذتی میبردم.


حالا هم این فرض رو مطرح میکنم که وقتی فایلی وجود داره و میشه اون رو کپی کرد ، پس میشه اون رو اجرا هم کرد.... مگه نه؟؟؟ پس تو اینترنت هم باید بشه که اون رو اجرا کرد بدون اینکه دانلودش کرد !!! کمی به این حرفم شک داشتم تا اینکه با موضوعی به نام VPS آشنا شدم.


وی پی اس ، سیستمی از راه دور در یک کشوری دارای اینترنت پر سرعت هست که میتونید با استفاده از امکانات زیبای ویندوز ، به اون متصل بشید و اعمال اینترنتیتون رو با سرعتی باور نکردنی انجام بدید و پس از دانلود و مشاهده فایل یا نرم افزار و یا فیلم دانلود شده ، اقدام به دانلود اون در سیستم شخصی خودتون کنید. سرعت این سیستمها فوق العاده زیاد و البته وابسته به امکانات و قطعات سخت افزاری اونها هست.وی پی اس بصورت ماهانه کرایه داده میشه که میتونید یه وی پی اس پرسرعتی مانند تصویر زیر رو با ماهی 13 هزار تومان کرایه بگیرید و کاملا شخصی هست و حریم خصوصی نیز بصورت تضمینی رعایت میشه.تصویر زیر سرعت دانلود یه وی پی اس ساده رو با نرم افزار IDM در مورد دانلود یه فایل 700 مگابایتی نشون میده که در عرض یکی دو دقیقه دانلودش تموم میشه و شما میتونید فایل دانلود شده رو مورد آزمایشات دلخواهتون قرار بدید.لذت استفاده از این سیستمها در دانلود لینکهای مستقیم و مخصوصا لینکهای غیر مستقیمی که از سایتهای Rapidshare و  MegaUpload  و  FileSonic  و FileServe و ... میتونید مشاهده کنید.بدین صورت که مثلا یه فایل 200 مگابایتی رو در مدت چند ثانیه میتونید از این سایتهای کند دانلود کنید و بدین صورت براتون تبدیل به لینک مستقیم میشه و میتونید با سرعت بسیار بالایی به سیستم خودتون دانلود کنید



شما با استفاده از امکان Remote Desktop  ویندوز میتونید به این سیستم متصل بشید و شروع به کار با اون کنید و به همه امکانات اون دسترسی داشته باشید.

به دلیل درخواست مسئولین مربوطه در رعایت ایمنی این سیستمها ، نام کاربری و رمز عبور و آی پی این سیستمها محفوظ و جهت آزمایش به کسانی که درخواست بدهند به مدت 3 روز رایگان ارائه خواهد شد.در قسمت نظرات ایمیل و درخواست خودتون رو بزارید تا براتون آی پی و یوزر و پسورد آزمایشی ایمیل بشه.


توجه داشته باشید که این نام کاربری و رمز عبور به صورت آزمایشی در اختیار شما قرار میگیرد.از قرار دادن آن در دسترس دیگران خود داری فرمایید.هر نام کاربری و رمز عبور به مدت سه روز در اختیار شما قرار میگیرد تا در تمام موقعیت ها و ساعات شبانه روز مورد آزمایش شما قرار گیرد.موفق باشید
نظرات 10 + ارسال نظر
دخترشرقی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:34

سلام
چقدر جالب شروع کردید و توضیح دادید.
منتظر بودم بقیه ش رو هم بخونم.که دیدم نیست!!
منتظر آپ جالبتون هستم
موفق باشید

راحله یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست خوب؛

واقعا جالب بود، چه ترفندها و روشهایی!!
باید حتما تمام مطالب وبلاگتون رو بخونم

شاد باشید

راحله سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست خوب

مطلب خیلی جالب و حرفه ای بود. واقعا چقدر علم پیشرفت کرده. به نظرم حس لذت بخشیه.
ممنون که نتیجه تحقیقاتتون رو در اختیار دیگران هم قرار میدهید.

منتظر مطالب جدیدتون هستم
شاد و موفق باشید

جهانبین پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51

با سلام.اگه قیمت واقعا همینه که نوشتین من یه اکانت میخوام.به این ایمیلم که اینجا مینویسم بفرستین شماره کارت یا حساب رو لطفا.ممنون
ایمیل : *************

سپهر پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:12

سلام مهندس.لطفا به ایمیل منم شماره کارتتون رو ارسال کنید.دو تا اکانت میخوام اما با رم بالا باشه.ممنون
***********

ساحل جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:37

سلام مهندس.ممنونم از اکانتی که دادین.واقعا هیجان داشت.راستی یه سوال داشتم.فرق این با وی پی ان چیه؟ ممنونم از وقتی که برامون میزارین

فاطیما شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
شرمنده دیر شد
قرار بود برای آنتی ویروس کاسپر از errorی که میداد عکس بگیرم بفرستم
با print screen نمیشد و دیگه فرصتش نشده بود
تا اینکه امروز با screen capture بالاخره انجامش دادم

اینم فایل:
http://s1.picofile.com/file/6857571426/SRFile2011_6_24_20_40_8_921.jpg

ممنون میشم ببینید مشکلش چیه

راحله شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 http://tarannomesepid.blogsky.com/

سلام دوست خوب؛

اومدم تا روز اول هفته، هفته شاد و پر خیروبرکتی براتون آرزو کنم

فاطیما شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:36 http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
متشکرم از بابت راهنماییتون
ولی این روزها فرصت ویندوز عوض کردنو ندارم

خب من اصولاً به کسی ماهی نمیدم بلکه ماهیگیری رو بهش یاد میدم

شما هم بجای اینکه ماهی رو بگیرین، ماهی گیری رو بهم یاد بدین بهتره ها
برای خودتون کمتر مزاحمت ایجاد میکنم!

ولی فکر کنم IQم جوابگوی کدنویسی نباشه!!!!

سیداحمدابطحی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:13

سلام مهندس
چه خبر؟
کاری داشتی من در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد