وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

تقویت و ضبط صدا از فیلم و بازی و فایلهای فلش

اگه شما یکی از کسانی باشید که اینترنت مفت گیر آوردید و هی از اینترنت نرم افزار و بازی و موسیقی دانلود میکنید ، مطمئنا از دنیا عقب نموندید و میدونید دنیا کدوم وره و دست کیه. دونستن و شناخت نرم افزراهای مختلف ، حتی نرم افزارهای سرگرمی و بازی هم میتونه در رشد و شخصیت آدما نقشی اساسی داشته باشه تا اونجا که خود من به شخصه ، مهارتم در مکالمه زبان انگلیسی رو مرهون بازی هایی مثل CALL OF DUTY  و عشق همیشه جاویدم RESIDENT EVIL و BIO HAZARD  و DINO CRISIS هستم.


امروز که هوا خوبه و باد مساعده ، میخوام یه هدیه بهتون بدم.یه هدیه به سبکی جدید. باز هم یه نرم افزار.باز هم یه نرم افزار مولتی مدیا اما به سبک دنیای وارونه. اول یه نگاه به کاربردهای این نرم افزار بندازیم تا دنیا دستمون بیاد.


- آیا شما سی دی آموزشی صوتی قفل داری دارید که به هیچ وجه نمیشه روی هاردتون کپیش کنید و یا روی یه سی دی دیگه رایتش کنید؟


- آیا شما فایل موسیقی قدیمی دارید که صدای خیلی ضعیفی داره و همین صدای ضعیفش باعث میشه نتونید برید تو حس ام پی تری؟ دلتون میخواد کاش میشد صدای این موسیقی خیلی ضعیف رو که شما به زور هد ست میشنوید رو اونقد تقویت میکردید که بدون از دست رفتن کیفیت موسیقی ، شیشه های پنجره اتاقتون رو بیاره پایین و همسایه بغلی رو با یه چماق به دم در خونتون بیاره؟


- آیا نرم افزاری دارید که یه فایل CRACK داره که اون فایل کرک موقع اجرای خودش موسیقی ای رو پخش میکنه که دلتون میخواد کاش اون موسیقی رو به صورت یه فایل MP3 میداشتید؟


- آیا یه بازی دارید که در یه قسمت یا یکی از مراحل این بازی ، موسیقی ای پخش میشه که دلتون میخواد اون موسیقی رو ضبط کنید و به عنوان زنگ موبایلتون قرار بدید؟


- آیا نرم افزار COOL RINGTONE که در مطالب قبلی گذاشتم به هیچ عنوان باهاتون راه نمیاد و دنبال نرم افزار بهتر و قدرتمند تری میگردید؟


- در نهایت آیا شما به دنبال نرم افزاری میگردید که خودش اتوماتیک همه صدا هایی که از کامپیوترتون میخواد بیاد بیرون رو ضبط کنه و احتیاج به کارهای اضافه ای مثل گذاشتن میکروفون کنار اسپیکر و اینجور کارای ناشیانه نباشه؟


این نرم افزار رو بلافاصله دانلود کنید تا نپریده. نسخه کامل نرم افزاری رو که همه صداهایی که قراره از اسپیکرتون بیاد بیرون رو اول با اجازه شما ضبط میکنه و سپس به بلند گو ها میفرسته. به تنظیمات خیلی ساده این نرم افزار میتونید بگید که این صدا رو تا 30 برابر تقویت کنه که باید مراقب شیشه ها و همسایه عصبانی بغل خونتون هم باشید. در ضمن تو تنظیمات بسیار خلاصه این نرم افزار میتونید بگید که من میرم توی یه بازی. تو خودت 5 دقیقه دیگه بیا شروع کن هر صدایی داری از اسپیکر میاد بیرون رو برام ضبط کن و تا دو دقیقه و هر زمان دلخوه شما ادامه بده و سپس ضبط رو قطع کنه (SCHEDULING)

لینک دانلود :


http://mktik.com/blogsky/programs/ARW.rar


مطمئنم که این نرم افزار با اینهمه سادگی باور نکردنیش احتیاجی به آموزش نداره.فقط رکورد این نرم افزار رو بزنید و برید نرم افزار یا فلش یا هر فیلم حاوی صدا رو اجرا کنید تا ببینید چجوری براتون ضبط میکنه.باز هم اگه آموزش خواستید بگید براتون بزارم.این رو هم اضافه کنم که روی ویندوز سون جواب نمیده.


موفق باشید.


برای اینکه بدونید چجوری فایلها رو دانلود کنید میتونید به وبلاگ http://How.Blogsky.Com سر بزنید

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37

سلام خیلی ممنون اگه امکان داره به مشکلات من هم رسیدگی کنید
ممنون می شم آقای مهندس

سوسن پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:07 http://www.shohar.blogsky.com


من نرم افزاره را می خواهم
آخه چرا رپید شر ؟
توی همین پیکوفایل بارگزاریش می کردی
هجمش خیلی زیاده؟
می شه دوباره بار گزاریش کنی
تو رو خدا

هدیه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

بی نهایت ممنونم دوست عزیز مدت ها در فکر هم چین نرم افزاری بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد