وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

نستعلیق و ثلث و شکسته در مایکروسافت ورد Microsoft Word

استاد میر عماد یکی از بزرگترین خوشنویسان تاریخ ایران میباشد که همه ما کم و بیش میشناسیمش و نسبت به همه هنرمندان تاریخ ایران ارادتی خاص داریم.
این نرم افزار کوچک و فوق العاده زیبا رو میتونید به عنوان یادگاری از طرف این استاد گرانقدر و این وبلاگ داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار میتونید در Microsoft Word با خطوط نستعلیق و ثلث و شکسته و تحریری متون خود را نوشته و ذخیره نمایید.
روش کار بدین صورت میباشد.
ابتدا لینکی که گذاشتم رو دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده رو اجرا کنید تا باز شود و محتویاتش رو در مسیری دلخواه که بهش میدید میریزد. سپس از محل فایلهای باز شده وارد فلدری به نام Image شوید و فایلی که پسوند img دارد را باید با استفاده از نرم افزار clone cd رایت نمایید بر روی سی دی.اما از آنجایی که این وبلاگ سعی میکند همه چیز را در حد نهایت حرفه ای گری و زیبایی و به زبان ساده ارائه نماید پیشنهاد میکنم نرم افزار حرفه ای ایمیج زیر رو که براتون گذاشتم رو دانلود و نصب کنید و اون فایل رو به جای اینکه رایت کنید بدید به این نرم افزار.یعنی این نرم افزار (WINMOUNT) رو نصب کنید و شماره سریال اون رو هم که همراهش هست بهش بدید و سپس روی این فایل (EMAD.IMG)دابل کلیک کنید تا بازش کنید . این نرم افزار یه درایو مجازی بر روی سیستمتون ایجاد میکنه و این فایل رو در اون قرار میده.درست میشه مثل اینکه این فایل رو بر روی سی دی رایت کرده باشید و سی دی رو اجرا کرده باشید.اکنون شما یک درایو اضافی رو در درون MY COMPUTER میبینید.روی اون دابل کلیک کنید و مراحل نصب رو انجام بدید - اینجاش دیگه کاملا فارسی و راحته.بعد از نصب ، نرم افزار رو اجرا نکنید.چون باید اون رو اول کرک کنید تا تبدیل به نسخه کامل بشه.برای این کار به سراغ فلدری بروید که همون اول ساخته شد.منظورم همون فلدری هست که با باز کردن این فایل فشرده که دانلود کردید ایجاد شد به اسم Miremad. یک فایل در اونجا میبینید به اسم MirEmad_v1.x_Crack.exe که با اجرای اون ، پنجره ای نمایان میشه که یه دکمه CRACH داره.روی این دکمه کلیک بزنید و مسیر نصب رو بهش بدید.یعنی روی درایو C دابل کلیک کنید و وارد PROGRAM FILES بشید و سپس وارد MARYAM SOFT  و بعدش فلدر MIREMAD. حالا روی دکمه OK کلیک کنید و در پنجره جدید روی دکمه YES.با دیدن پنجره ای که یه دکمه OK رو در درون خودش داره کار کرک کردن تمام شده.
پس از نصب باید به control panel بروید با استفاده از قسمت font به فلدر نصب شده این نرم افزار که در مسیر C:\Program Files\MaryamSoft\MirEmad قرار دارد وارد شوید و وارد فلدر qalam شوید.سپس فونت های داخل آنرا نصب نمایید و یا اینکه حرفه ای تر عمل کنید و برید به CONTROL PANEL  و وارد FONTS بشید و بعدش اون سه تا فایلی که در مسیر C:\Program Files\MaryamSoft\MirEmad\QALAM قرار دارند رو درگ کنید توی FONTS که از قبل بازش کردین


موفقیت شما آرزوی منه.

دانلود : http://rapidshare.com/files/330554054/Miremad.rar

رمز  جهت باز کردن فایل : mshatami.com

دانلود نرم افزار استفاده از ایمیج : http://rapidshare.com/files/330626245/WinMount_3.2.0929.rar

 

اگه مشکلی داشتید بپرسید تا جواب بدم


برای اینکه بدونید چجوری فایلها رو دانلود کنید میتونید به وبلاگ http://How.Blogsky.Com سر بزنید


 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:23

سلام خوبی
کارهایی که گفتی رو انجام دادم فونتها هم اومده تو فونت ورد اما سفید می شه یعنی وقتی نوشته ای رو می خوام تیدیل به نستیعلیق شکسته کنم نوشته هام محو می شه!!!!

سلام خانوم سحر

من متن توضیحات رو افزایش دادم .امیدوارم مشکلتون حل بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد