وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

همه چیز و همه کار بر روی موزیک

بعد از سالها جستجو و تست کردن انواع نرم افزارها برای ویرایش موزیک بهترین و سازگارترین نرم افزار ویرایش و تکه تکه کردن صدا از هر جا به هر جاش و همچنین سرعت در انداختن انواع افکتهای موزیکال بر روی هر نوع فایل صوتی این نرم افزار رو پیدا کردم.

 

بهترین و سریعترین نرم افزاریه که تا بحال برای ویرایش صدا و ضبط با کیفیت صدا دیدم.

امیدوارم رضایت شما مشکل پسندها رو هم جلب کنه. لذت ببرید

این عکسی از ظاهر نرم افزار

http://i35.tinypic.com/2njzin7.jpg 

 
با نگاهی به تصویر زیر تا حدودی متوجه میشید که هر کاری با یه موزیک داشته باشید در این نرم افزار کوچک جمع شده.کاملا حرفه ای و لذت بخش
ابتدا تصویر رو ذخیره کنید سپس تماشا کنید
 
http://www.tinypic.info/files/rta7ctlgech7dv7so9e0.jpg
 
اینم لینک دانلودش
 
دانلـــــــــود
رمز : mshatami.com
 
بعد از این نرم افزار ، دیگه فکر نکنم کاری بر روی موزیکها و ترانه ها مونده باشه و بنابر این شاید دیگه لازم نشه نرم افزار کار با موزیکی رو در این وبلاگ برای دانلود قرار بدم چون این نرم افزار همه خواسته ها رو براورده میکنه
لذت ببرید..................
برای اینکه بدونید چجوری فایلها رو دانلود کنید میتونید به وبلاگ http://How.Blogsky.Com سر بزنید
نظرات 4 + ارسال نظر
نفیسه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:49

سلام آقای حاتمی.خوبین؟
اصلا فکر نمیکردم وقتی دارم یه موضوعی رو search میکنم این دنیای مجازی منو پرت کنه وسط وبلاگ شما.

موفق باشید مثل همیشه

پونه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:59

سلام آقای مهندس حاتمی. خوب هستین؟
من یه پوشه رو با زیرپوشه هاش مخفی کردم حالا هرچی از فولدرآپشن می خوام گزینه ی نشان دادن فایل های پنهان رو فعال کنم بازهم برمی گرده به گزینه ی پنهان کردن اون فایل ها. می دونی چی می گم؟ حالا پوشه هام پنهون موندن و نمی تونم بهشون دسترسی داشته باشم کامپیوترم هم ویروس داره. چیکار کنم؟؟؟
با سپاس
تی به ره پاسخم

هدی فلاح دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:05 http://www.rdrama.blogfa.com

سلام
ممنون درباره شعر
من کلی شعر گفتم اما الان ها دیگه شعرم نمیاد اما از محبتت مننون
راستی اگه اهل نمایش رادیو هستی این وبلاگ رو لینک کن و ر مورد نمایش های رادیو که می شنوی نظر بده مرسی

سالی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 16:24

سلام خوبید آقای حاتمی
وبلاگ اصلی تون اینجاس؟
چرا تاریخ مطالب برا سال ۸۷ هستش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد