وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

تایتانیک و حکمت های زندگی و پاسخ به دوستان و خوانندگان عزیز

با سلامی دوباره خدمت دوستان عزیزم و آرزوی روزها و شبهای خوش و خرم برای همه شما عزیزان و بینندگان و خوانندگان این وبلاگ کوچولو

این روزها کم کم برف داره به تهران از سمت شرق و غرب و شمال نزدیک میشه و نوید روزهای سرد زمستون رو میده.چه لذتی داره که توی خونه خودت و سرزمین خودت و کنار بخاری خونه خودت با یه لیوان چایی گرم و تازه و سبز ، به پهنای تهران وسیع چشم بدوزی و خیره به چراغهای سوسوزن خیابونا و کوچه های تهران ، تصور کنی که کنار هر کدوم از این چراغا ، الان چه اتفاق یا حادثه ای در حال وقوعه و چه حکمتی داره اتفاق میافته

از جمله حکمتهایی که من در زندگی از این و اون شنیدم و خودم برام از ته ته قلبم ثابت شده دو حکمته که شاید خوب باشه شما هم بدونیدوازم دلیلشون رو نپرسید.هر کدوم از این حکمتها رو خودم نه یک بار و دوبار مثل آدمای ناشی و کم فکر ، بلکه صدها بار اونم بلا استثناء بهم ثابت شده و خودم بهشون اعتقاد دارم.

اول اینکه ، اگه به هر دلیلی ، از کسی ایرادی بگیری ، حالا چه از اخلاقش و چه از رفتارش ، چه ایرادت بحق باشه و حق با تو باشه و چه نباشه ، اطمینان خاطر داشته باش که اون ایراد رو به زودی زود خودتوم مرتکب میشی. اینو از طرف خودم بهت قول شرف میدم.میتونید روی صداقت من که بعضی از این جنوبیا روش مانور میدن و من رو دروغگو میخونن ، حساب کنید که صد در صد خودتونم به اون ایراد که از کسی دیگه گرفتید ، دچار میشید و دامن خودتون رو ، اونم نه قبل از مردن و یه روز مانده به مردن و اینجور حرفا ، بلکه به زودی زود میگیره.

دومین حکمت که از یکی از دوستانم شنیدم و من رو به فکر فرو برد و بعدشم صدها بار برام تکرار شد و با پیگیری اون ، بهم اثبات شد ، دزدی بود.سرقت. حکمتشم در جمله زیر هست :

اگه کسی از کسی چیزی به ناحق بدزده ، نه به مال و دارایی او.ن کسی که دزدی کرده چیزی اضافه میشه و نه از مال اون کسی که چیزی ازش دزدیده شده ، چیزی کم میشه.

من اول این جمله رو یه جمله بی پایه و اساس منطقی میدونستم و همینطور جمله حکمت اول رو ، اما باور کنید با بیکاری تمام ، این موضوعات رو پیگیری کردم.یه نفر مقداری پول ازم دزدیده بود ، تصمیم گرفتم به جای گیر دادن بهش و داد و قال راه انداختن و باز پس گیری حقم که خیلی روش مصر هستم ، کمین بشینم و جویای احوالش بشم ببینیم واقعا از اون مالی که از من دزدیده ، چیزی عایدش شده یا نه که دیدم چندین مورد بیمارستان و دارو خریدن ، اومد سراغش و دهها برابر از مالی که از من دزدیده بود رو داد برای درمان خودش و تنها فرزندش و باز هم افاقه نکرد.دیگه از دستش ناراحت نبودم و بیشتر دلم به حالش میسوخت و دنبال موقعیتی بودم که حتی بهش کمکی هم کنم.

بگذریم.

بپردازیم به پاسخگویی به سوالات و مشکلات دوستان عزیزم که انگیزه مطالب جورواجور این وبلاگ هستند.

قبل از پاسخگویی گله و شکایتی از خون دل دارم برای بعضی از خوانندگان عزیز که وقتی سوالی میپرسن ، ایمیل مبارکشون رو ذکر نمیکنن و من از خبر کردنشون باز میمونم  و بعضی از خوانندگان عزیزتر که وقتی از مطلبی نوشته شده در وبلاگ ، سوالی دارن و یا به مشکلی برخورد میکنن ، در قسمت نظرات همون مطلب ، سوالشون رو طرح نمیکنن. از این بابت ، از جناب کاظمی عزیز و چند نفر از دوستان گرامی ، درخواست میکنم در مشکلاتشون رو در مورد لینکهای آسیب دیده ، رو در بخش نظرات همون مطلب ذکر کنن تا رسیدگی به مشکلات مطالب ، برای اینجانب ساده تر و سریع تر باشه.با تشکرات صمیمانه.

 


یکشنبه 3 آذر1387 ساعت: 15:11

توسط:KAZEMI

جناب آقای مهندس حاتمی ، با عرض سلام مجدد و از اینکه لینک MP3 SPLITTER CONVERTER را اصلاح کردید سپاسگززار و ممنون هستم .لطفآ لینک نرم افزار PC CHECK UP را هم اصلاح نمایید . از شخصیت متعالی شما تحت تاثیر قرار گرفته ام مایلم بدانم در چه رشته ای ،کدام دانشگاه تحصیل کرده و چند سال دارید ؟ تا اگر همرشته بودیم بیش از اینها بتوانم از محضر شما فیض ببرم . با احترام. کاظمی .
87/9/3

 وب سایت   

 

 

 

 

تبدیلگر به MP3

با تشکر از حسن توجه شما ، با نگاهی که به مطلب انداختم متوجه شدم که متاسفانه لینک مطلب از بین رفته. در صدد رفع مشکل هستم و باز هم ممنونم از توجهتون.


جمعه 1 آذر1387 ساعت: 11:43

توسط:شروین

سلام. من هستم مزاحم همیشگی شما.
آقای حاتمی باز هم با یک مشکل مواجه شدم و بازهم مزاحم شما شدم.البته خیلی در اینترنت راجع به این موضوع جستجو کردم ولی نتیجه ای نیافتم.
مسئله اینه که بعد از مدتها صاحب یک اکانت پرشین گیگ شدم که 100 مگابایت فضای رایگان برای آپلود فایل در اختیار ما قرار می ده.
راستش در این سایت نوشته که شما می تونید با این فضا یک سایت درست کنید ولی من که نه بلد شدم و نتوانستم هرچه هم سعی کردم نشد.
می خواستم لطف کنید و برای من و بقیه خوانددگانی که شاید برایشان جالب باشد توضیح دهید که چطور می توانم در این سایت برای خودم یک سایت شخصی بسازم.
ممنون و تشکر

 وب سایت  

 

 

 

 

مشکل سرعت پایین اینترنت معمولی

اولا آقا شروین عزیز ، اگه اکانت پرشین گیگ میخواستید ، به خودم میگفتید بلافاصله نه یکی بلکه چند تا بهتون هدیه میدادم و لازم نبود اینقد منتظر بدست آوردن این اکانت باشید.

در مورد سایتتتون ، باید بگم پرشین گیگ فعلا از میزبانی وب خودش داره به عنوان تبلیغ استفاده میکنه و هنوز اون رو راه اندازی نکرده. اگه ماس رو به روی سربرگ "وب سایت" که اونجا میبینید ببرید و چند لحظه نگه دارید ، میبینید که عبارت "به زودی" اونجا نمایش داده میشه. این عبارت الان بیشتر از دو ساله که من اونجا میبینمش و معلوم نیست این به زودی یعنی کدوم زود؟ اما شما برای مشکلتون میتونید از خاصیت لینک مستقیم فایلها در پرشین گیگ استفاده کنید و صفحه اولتون رو بعد از آپلود فراخونی کنید.مثلا من برای تست همین موضوع ، یه کد با جاوا نوشتم و آپلودش کردم بخاطر شما و میتونید در لینک زیر ببینیدش.یه صفحه ساده که ساعت رو نشون میده

http://megarapid.persiangig.ir/e.html

همین و همین. اگر هم خواستید صفحه ای با زبان ای اس پی در اونجا قرار بدید و موضوع بانک اطلاعاتی هم مطرح بود ، بگید تا توضیحات بیشتری بدم و مشکل بانک اطلاعاتی سایتتون در پرشین گیگ هم حل بشه.


یکشنبه 3 آذر1387 ساعت: 16:0

توسط:KAZEMI

استاد گرام سلام و صد سلام لطفآ برای AUDIO EDITOR لینک جدید معرفی نمایید.فایل موجود نیست . و با تشکر مجدد

 وب سایت   

 

 

 

 

ویرایش موزیک

 


چهارشنبه 6 آذر1387 ساعت: 9:13

توسط:کاظمی

جناب مهندس حاتمی جوان سلام .عکس شما را در مطلب چاپ عکس بر روی سی دی توسط رایتر HP-LIGHTSCRIBE دیدم و انتظار داشتم با توجه به تجربیات و مطالب وبسایت و این فرهیختگی و سخاوتمندی شما حداقل فردی با لای 45 سال باشید خدا شما و پدر و مادرتان را حفظ کند و درهای لطف و رحمتش را بسویتان بگستراند.
خواهشمندم اولآ در مورد سه نرم افزار :
AUDIO EDITOR - POST 86-07
AZ MAN BEPORS TEHRAN - POST 86-08
PCCHECKUP - POST 86-010
لینکهای مربوطه که کار نمیکنند را اصلاح فرمایید.نمیدانم شما راجع بمن و امثال من که مدام مزاحم شما میشویم چه فکر میکنید ؟ یک سوال مهندسی دیگر : بعضی از فلش دیسکها در اثر کارکرد اشتباه کامپیوتر و یا صاحب آن اطلاعات آی - دی داخل خود را از دست داده و دیگر ویندوز آنها را نمیشناسد آیا شما تا بحال با این مشکل روبرو شده اید؟ و راه حلی برای آن میدانید ؟
دل در این بادیه بسیار شتافت یک موی ندانست ولی موی شکافت
اندر دل من هزار خورشید بتافت لیکن به کمال ذره ای راه نیافت
شعر از بو علی سینا دانشمند نامی ایران
خدا نگهدارتان !

 وب سایت   

 

 

 

 

متخصص عبور از فیلترینگ ایران (برای تمام عمر)

به به.با تشکر از شما که برای ما و خوانندگان عزیز شعر هم میفرستید.یکی این وبلاگ رو لطیف کردین و از تمام کامپیوتری در آوردین.

اولا در حرف عجیبتون باید بگم میتونید از دوستان جون جونی من و این وبلاگ مث آقا شروین و امیر خان و احسان آقا و ... بپرسید که در این وبلاگ هیچ کس مزاحم کسی نیست. اگه اسم سوال پرسیدن رو میزارید مزاحمت ، باید بگم پایه های این وبلاگ و برخی مطالبش بر اساس مزاحمتهای مفید شما دوستان عزیز بنا شده و به پیش میره. موفقیت همه شما دوستان آرزومه. در ضمن من رو با این حرفای فرهیختگی و این جور چیزا صدا نزنید لطفا.یه جوریم میشه.یکم یاد هندونه های شیرینی میافتم که تابستون از مزرعه داییم تو روستای لاور بوشهر میچیدیم. چیزایی که من بلدم و در اختیارتون میزارم ، یک از صد موردیه که من از اساتید خوبی که داشتم و والدینم یاد گرفتم. اونقدر ها هم که فکر میکنید مسایل سنگین و حجیمی نیستند.به هر حال قابل شما عزیزان رو نداره و باعث خوشحالیه که به دردتون میخوره.

در مورد این همه لینک آسیب دیده باید بگم ، من فایلهام رو در سایت رپسید شیر آپلود میکنم و این سایت بخاطر حذف کردن فایلهای اضافی از روی سرور های خودش ، بررسی میکه که اگر لینکی ، بیشتر از سه ماه دانلود نشه ، اون فایل رو از بین میبره. یعنی من اگه نرم افزاری رو برای دانلود بزارم ، و از آخرین باری که یکی از شما خوانندگان عزیز ، اون رو دانلود کرده ، سه ماه بگذره ، اون فایل یا نرم افزار ، به عنوان فایل اضافی و بدون طرفدار ، تلقی میشه و خود بخود و بدون اطلاع من و یا اخطار قبلی ، از بین میره. منم تا اونجا که برام امکان داشته باشه و این اینترنت ذغالی بهم اجازه بده ، سعی در تصحیحی لینکهای میکنم و در صورت موفقیت ، با ایمیل بهتون اطلاع میدم. فقط خواهشمندم مشکلات هر پست و مطلب رو در بخش نظرات همون مطلب گزارش بدین تا من بتونم سریعتر لینک قبلی رو پاک کنم و آدرس جدیدی رو بجاش جایگزین کنم.

در مورد سوالتون در مورد فلش دیسکها ، من با موارد زیادی در این زمینه برخورد کردم که البته بیشترشون رو با تعویض کامپیوتر و یا تعویض پورت یو اس بی ، حل کردم.بدین معنی که ، فلش رو از یه پورت یو اس بی که کار نمیده ، در آوردم و در پورتی دیگه جا زدم و جواب داده.اما اگر باز هم جوابی نداد و متوجه شدید که فلش دیسک مربوطه شناسایی میشه اما باز نمیشه ، ممکنه بخاطر آلودگی کرم باشه که فایلهای با نام AUTORUN.INF رو در روت فلش دیسک میسازن و اون رو به حالت HIDDEN در میاورن و تنها راه شما استفاده از آنتی ویروسه.

اگه مشکلتون باز هم این که گفتم نیست ، باید به بخت خودتون لعنت بفرستید که چرا بدون مشورت با آدمای وارد و گاها زخم خورده از فلش دیسکهای تقلبی ، بلافاصله با واژه هایی مثل KINGSTONE  و امثال اون ، عنان از کف داده و پول بی زبون رو به پای فلش دیسکهای بی ارزش ریختین.

بهترین و برترین و منعطف ترین کول دیسک یا همون فلش دیسک در بازار ، مارک PQI هست که خصوصیاتی واقعا منحصر به فرد رو داره که فلش دیسکهایی مثل KINGSTONE  و GENIUS  و خیلی از مارک های بازار رو که من امتحان کردم ، داردای اون انعطاف و مشتری پسندی نبودن. از جمله اینکه وقتی کار با فلش دیسک تمام شد ، در فلش های PQI لازم نیست عبارت SAFE REMOVE رو بزنید و میتونید بلا نصبت بلانصبت مثل گاو اون رو بکشید بیرون و خیالتون راحت باشه که هیچ اتفاقی برای فلشتون نمیافته و همینطور امکان رمز گذاری بر روی اطلاعات مهمتون و جلوگیری از نرم افزار هایی که بدون اطلاع شما ، محتویات فلشتون رو روی هاردشون کپی میکنن و .... آقا PQI بخرید یه عمر راحت باشید دیگه. کسی کول دیسک تعمیر نمیکنه متاسفانه و راه مطمئنی برای پس از باران !!! ، وجود نداره.

دوست عزیز جناب محمد تقی کریمی عزیز. من هنوز به طور واضح متوجه مشکلات شما نشدم.اگه خواستید یه مطلب کامل رو در توضیح استفاده و عیب یابی فایلهای RAR چند تکه ، مینویسم و برای استفاده شما ، در این وبلاگ قرار میدم. هنوز من رو متوجه مشکل کارتون نکردید.


سه شنبه 5 آذر1387 ساعت: 23:8

توسط:رزا

سلام مهندس گرامی

شما که اینقدر خوش سلیقه اید چرا برخی از زیباترین موزیک های Celin Dion یا Clay Walker رو در سایتتون نمی گذارید؟ ... مطمئنم از این موزیک ها خوشتون میاد پس اگر براتون مقدور هست لطفا چند نمونه از این موزیک ها رو هم در سایتتون بگذارید!

متشکر

 وب سایت   پست الکترونیک

 

 

 

 

ویوا ایتالیا

 جناب خانوم رزا . ممنون از تعریفتون بابت خوش سلیقگی. اما باید خدمتتون عرض کنم که چرا بریتنی اسپیرز رو فراموش کردید؟ تازه کریستینا اگیولرا و ریکی مارتین و انریکو ایگلسیاس که جای خودشون دارن ، سویج گاردن و بک استریت بویز و سر دسته همشون هم متالیکا چطوره ؟ تازه جاشه که از ونگا بویز و آکوا ی قدیمی هم یه یادی کنیم. من موزیک ها و ترانه های همه اینا رو گوش میدم و با سلیقه خودم گهگاه یکی از ترانه هاشون رو انتخاب میکنم و بقیشون رو با صنعت DELETE همراه میکنم. اگر موزیک و ترانه خوبی پیدا کردم ، حتما برای نوازش گوشهای شما عزیزان هم برای دانلود ، در بین مطالب قرار میدم.

حالا هم بخاطر اینکه حسن توجهم رو به درخواست شما نشون داده باشم ، ترانه ای ایرانی اما به همراهی موزیک تایتانیک ، برای دانلودتون قرار دادم که امیدوارم لذت ببرید.زیاد با سلیقه من جور نیست اما بخاطر ایرانی خوندن موزیک تایتانیک ، برام جالب بود.

اینم لینک دانلود  :

 http://rapidshare.com/files/167792103/PERSIAN_TITANIC.zip 

جمعه 8 آذر1387 ساعت: 3:30

توسط:F.T

دوست عزیز اگه امکان داره برای بدست آوردن اکانت پرشین گیگ راهنمایی کنید

 وب سایت   پست الکترونیک

 

[ نظر خصوصی ]

 

 

تایتانیک و حکمت های زندگی و پاسخ به دوستان و خوانندگان عزیز

دوست تازه وارد عزیز. ایمیل دعوتنامه پرشین گیگ براتون به آدرس ایمیلتون ارسال شد. امیدوارم استفاده های مفیدی ازش کنید. موفق باشید.

پنجشنبه 7 آذر1387 ساعت: 11:22 توسط:مهناز

با سلام و خسته نباشید.من مدتیه پیگیر وبلاگ شما هستم و مطالب جدا جدید و جالبی رو میخونم از علم و دانشتون.
من دارم مثل شما طراحی صفحات وب کار میکنم اما در یه پله پایینتر.با ای اس پی کار میکنم.
یه مشکل در کد نویسی داشتم که هر جا گشتم چیزی پیدا نکردم براش.
وقتی در کدهام از دستور select استفاده میکنم مشکلی نداره اما وقتی ار دستورات INSERT یا update و delete استفاده میکنم یه ارور میده
must use and updatable query
کدهام رو هم چند بار کنترل کردم درست بودن.حتی روی کامپیوتر دیگه درست جواب میده اما رو کامپیوتر خودم نه. ویندوزم ایکس پی سرویس پک 3 و از ای ای اس استفاده میکنم. اگه ممکنه کمکم کنید ممنونتون میشم یه عمر. اگم لازمه کدها رو به ایمیلتون میفرستم.
منتظر جوابتونم.بازم ممنون

 وب سایت   پست الکترونیک

 

جناب خانوم مهناز

این پیغام خطا رو من مدتها باهاش دست و پنجه نرم میکردم و هیچ جایی جواب قطعی رو در حلش بهم نمیدادن.

بعد از مدتها ، خودم تونستم راه حلش رو پیدا کنم. ایمیلتون رو بزارید تا براتون ایمیل کنم و یا یه ایمیل BUSHEHRMZ@YAHOO.COM ارسال کنید

 

موفق باشید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد