وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

وبلاگ اختصاصی محمد صادق حاتمی

شخصی - علمی - تحقیقاتی

بریدن موزیک از فیلم

        شاید زیاد پیش اومده باشه که موزیکی از یه شو ویدیویی و یا فیلم سینمایی ، نظر شما رو جلب کرده باشه و بخواید اون موزیک رو بریده و فیلم رو دور بندازید و یا اون موزیک رو به عنوان زنگ موبایلتون انتخاب کنید. نرم افزار ساده و توانایی که اینجا بهتون معرفی میکنم ، توانایی این کار رو به سادگی داره و میتونه از هر جای فیلم تا هر جای دیگه اون ، موزیک رو از فیلم جدا کنه و به صورت یه موزیک MP3 برای استفاده در کامپیوتر و موبایل در اختیارتون قرار بده. سایت اصلی ارائه این نرم افزار در لینک زیر قرار داره که میتونید با رفتن به این سایت ببینید که این نرم افزار رو به قیمت 29 دلار و 95 سنت میفروشه که البته این وبلاگ اون رو کامل و مجانی در اختیارتون قرار میده.

این نرم افزار توانایی بریدن موزیک از موزیک رو هم داره و میتونید یه قسمت از موزیکی رو بریده و به عنوان زنگ موبایلتون قرار بدید .

لینک سایت ارائه دهنده این نرم افزار :


http://www.coolringtonemaker.com


 لینک دانلود این نرم افزار با ارزش :


http://rapidshare.com/files/160674774/C_R_M.zip


تصویر نمونه این نرم افزار :


http://i38.tinypic.com/2u6kxo8.jpg


لذت ببرید. اگه توضیح در مورد کار نرم افزار خواستین بگید تا بنویسم اینجا


توضیح ۱ - در درون فلدر این نرم افزار ، فایلی به نام sound.dll وجود داره که پس از نصب نرم افزار ، اون رو به درون فلدری که نرم افزار در آنجا نصب شده (در درون فلدر PROGRAM FILES) کپی کنید تا نرم افزار به نسخه کامل تبدیل بشه.





جمعه 24 آبان1387 ساعت: 9:51 توسط:شروین
سلام آقای مهندس.
اگر زیاد مزاحم نمی شوم وهر از گاهی فقط برای شما زحمت جواب دادن به سوالات خود را فراهم می کنم حمل بر این نشود که من از سایت شما بی خبرم.
من حداقل روزی یکبار باید به سایت پر محتوای شما سر بزنم وباید بدون تعارف یا هیچ قصد دیگری اقرار کنم سایت یا وبلاگی را ندیدم که اینچنین با خلوص نیت و سخاوتمندانه به سوالات دیگران پاسخ دهد.
فقط دو تا خواسته داشتم اول اینکه من نتوانستم با نرم افزار جداسازس موزیک از یک فیلم کار کنم یعنی از همان ابتدا مشکل دارم.
دوم اینکه این پست جدید حداقل در صفحه مانیتور من اصلا درست نمایش داده نمی شود یعنی ابتدا و انتهای نوشته ها از کادر خارج شده اند و قابل خواندن نیستد.
باز هم از زحمات شما ممنون هستم.
 وب سایت   پست الکترونیک




 
 آموزش کار با این نرم افزار :
 
در ابتدا همونطور که در تصویر اول میبینید ، راهنمایی برای کار با این نرم افزار در صفحه اول قرار داده شده که برای کسانی که آشنایی خیلی کمی با زبان انگلیسی دارن ، میتونه کافی باشه.
 
 
http://i34.tinypic.com/34dittj.jpg
 
با انتخاب گزینه OPEN ، تصمیم به باز کردم فایلی جهت انجام ویرایش میگیرید. وقتی این گزینه رو انتخاب کردید ، پنجره ای مانند تصویر زیر میبینید که آماده باز کردن فایلهای MP3  میشه. یعنی میخواد فایلهای MP3 شما رو باز کنه و تکه ای از اون رو بریده و تحویل شما بده.اما شما میخواید یه فایل ویدیویی رو باز کنید و موسیقی درون این فایل ویدیویی رو بردارید.بنابر این از قسمت FILE TYPES گزینه All Files رو انتخاب کنید تا بتونید هم فایلهای ویدیویی و هم اگه خواستید فایلهای موسیقی درون هارد دیسکتون رو بهش بدید تا براتون بریده و تحویل بده.
 
http://i36.tinypic.com/2zss9b5.jpg
 
حالا که فایل ویدیویی تون رو انتخاب کردید باید صبر کنید تا کامل فایلتون بار بشه یا به قول خودمون LOAD بشه. مانند تصویر زیر :
 
http://i33.tinypic.com/2h7o3ep.jpg
 
در تصویر زیر میبینید که من بعد از باز کردن یه فایل ویدیویی ، چی میبینم. یه مشت علامت های شبیه سیگنال های صوتی . این بدین معنیه که نرم افزار در ابتدای کار خودش ، بهم لطف کرده و قسمت های تصویری فایل ویدیوییم رو به نمایش در نیاورده و زحمت من رو به نصف کاهش داده و کار من رو راحتتر کرده.
حالا میتونم با علامت PLAY که در پایین اون میبینم ، موزیک جدا شده از فایل ویدیوییم رو گوش کنم و آماده باشم که با فشردن کلید هایی که در تصویر زیر با علامت S به معنی "از اینجا" و علامت E به معنی "تا اینجا" ، ابتدا و انتهای موزیکی که نیاز دارم رو انخاب کنم.
 
http://i38.tinypic.com/14n351u.jpg
 
 
نتیجه فشردن کلید های تصویر بالا ، تصویر زیر میشه. دو علامت به صفحه من اضافه میشن که ابتدا و انتهای قطعه موزیک مورد نظرم رو معلوم کردن.میتونم با بردن موس و استفاده از کلیک چپ اون  بر روی این علامتها ، در تنظیم دقیقتر ابتدا و انتهای موزیکم تلاش کنم و در نهایت با کلیک بر روی دکمه SAVE اون رو به صورت یه فایل MP3 و یا WAV برای استفاده میکسر ها ، بر روی هارد دیسکم ذخیره کنم و به قول یکی از بچه ها ، حالشو ببرم.
 
 
http://i38.tinypic.com/2hh41l5.jpg
 




KEYWORDS


CUT MUSIC FROM VIDEO - MUSIC SPLITTER - COOL RINGTONE MAKER - SPLIT MUSIC

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد